Els alumnes de sisè visiten l’exposició Human Bodies

El passat dimarts dia 8 d’octubre els alumnes de sisè de l’escola Montserrat hem visitat l’exposició Human Bodies, situat al centre comercial ‘Las Arenas’, a Barcelona.

Aquesta visita ha estat encabida dins del projecte del cos humà i de la sang que els alumnes realitzem a l’últim curs de la primària. En ella hem pogut veure el cos humà des de moltes perspectives diferents i a tots els nivells, tant òrgans, com esquelets o aparells de gent que va donar els seu cos a la ciència per a què pogués ser estudiada.

Ens han impresionat moltes de les coses que hem pogut veure, mentre l’audioguia que portavem ens anava explicant que era allò que anavem veient.

La visita ha estat educativa i entretinguda i ara tenim molt més clar com és el cos humà per dintre.

Cliqueu a la següent imatge si voleu descarregar les fotos: