Educació primària de l’escola Montserrat a Collserola

Els alumnes de primària de l’escola Montserrat van anar el passat dimecres dia 14 de novembre a Collserola. Després d’haver postposat la sortida per la pluja, aquell dia vam agafar l’autocar i vam començar a fer camí cap a la muntanya.

Un cop allà vam esmorzar i ens vam separar en dos grups, el primer en el que anaven els cursos de primer, segon i tercer i un segon grup en el que es trobaven els grups de quart, cinquè i sisè.

Vam començar a caminar muntanya amunt i pel camí ens anavem trobant fruits, bolets, i moltes coses que ens feien girar el cap cap a un costat i cap a un altre tota l’estona. També vam veure el pantà de Vallvidrera que estava molt ple d’aigua per les pluges que han caigut últimament.

Després de molt caminar, ens vam retrobar els dos grups i vam dinar junts i vam rebre la visita d’uns porcs senglars que viuen en aquelles muntanyes.

Per acabar vam jugar tots junts en un parc i ens ho vam passar molt bé. Va ser un dia genial!