Contacontes MARC a l’escola

El passat dilluns 5 de novembre van venir a l’escola les mestres del MARC per explicar-nos uns contes.

Què és el MARC? Són Mestras Àvies Recuperadores de Contes. Són un grup de mestras jubilades que van per les escoles explicant contes als diferents grups. Ho fan d’una manera molt divertida i amena i hem pogut gaudir de les diferents històries que ens han explicat.

Aquí teniu un petit resum del que hem pogut escoltar a cada una de les classes.

P3 “El pagés”

P4 “La ploma daurada”

P5 “En Pere sense por”.

1r: La Cristina ens va explicar dos contes, tots dos relacionats amb la sal, un aliment imprescindible en la nostra vida. Els contes van ser engrescadors i divertits. Tots vam gaudir molt, envoltats de la màgia de la Cristina.

2n: El Gegant

3r:4t; Terra de Babaus

5è: La filla del Carboner; Una història que ens va encantar a tots els alumnes de cinquè i que vam escoltar amb gran atenció i expectació.

6è; A sisè, ens van explicar contes sobre la mort. Un tema que costa de vegades treballar amb els alumnes. Durant una hora vam gaudir moltíssim d’aquests fantàstics contes que han anat passant de pares a fills…