Còmic a 5è

A expressió escrita, els alumnes de 5è, han realitzat la segona edició del còmic personalitzat de la classe. La primera edició, realitzada l’any passat, va ser tot un èxit a la biblioteca de l’escola, convertint-se aquest curs en el llibre amb més préstecs de tot l’any.

La tasca ha consistit en crear 6 petites històries en grups de quatre persones. En primer lloc van realitzar un guió on explicaven el que contindria cada vinyeta. El segon pas va ser realitzar un storyboard on van distribuir espais i van fer els dibuixos de com serien les imatges que després es farien ells mateixos. Seguidament cada grup amb una tablet, va anar per l’escola realitzant les fotos necessàries pel seu còmic, demanant participacions al mestre o a altres companys d’un altre grup. El pas definitiu va ser seleccionar les fotos i passar-les a un programa de processament d’imatges amb el qual van poder realitzar el còmic definitiu.

Ha estat una gran tasca on tothom ha quedat molt satisfet amb el resultat final i el qual ja tenim disponible en format digital per poder gaudir d’ell a l’ordinador o en format imprés per poder fer préstec a la biblioteca i que tothom el pugui llegir.

CÒMIC PART 1                                  CÒMIC PART 2

Portada Portada 4