Colònies al ‘Pinatar’, a Gualba de Dalt

Els dies 29 i 30 d’abril els alumnes de l’escola van poder gaudir de les colònies anuals que aquest any van ser a la casa de colònies ‘El Pinatar’ a la localitat de Gualba de Dalt. Aquest any el temps ens ha respectat i a part d’una petita pluja a la nit, vam poder gaudir d’unes colònies molt divertides.

Els alumnes han pogut participar d’una gran varietat d’activitats com tir amb arc, escalada, tirolines o ponts penjats, entre d’altres i s’ho van passar molt i molt bé. A la nit com ja es costum es va celebrar la discoteca on van ballar i van deixar-se la veu per poder cantar les cançons que van sonar.

Han estat unes colònies genials!!

Si voleu descarregar les fotos cliqueu a l’enllaç següent:

1. María

Los chicos volvieron afónicos, así que imagino que cantaron mucho en la discoteca. Qué bien se lo pasaron.
    La casa parece enorme y, según nos cuentan, con muchos servicios y actividades para todos.
    El año que viene, repetimos colonias, eso seguro !!!!!!!!