3r visita Mercabarna

Avui hem visitat Mercabarna. el pavelló de la fruita i les hortalisses. A l’arribar,  hem esmorzat i jugat amb els companys i companyes. Dintre del recinte, ens ham mostrat una maqueta on hem vist que a  Mercabarna hi ha farmàcia, llar d’infants, òptica, bancs… És com una ciutat, hi ha de tot!

A continuació, a un racó habilitat del recinte, hem fet un joc amb els ulls tancats i amb parelles per tastar: taronja, llimona, ceba i aranja.

Més tard, hem passat a unes instal·lacions on hem vist com treballaven la patata. Des de que arriba a Mercabarna, fins a la seva preparació per a la distribució a les botigues. Al sortir,  ens han repartit una bossa de malla per a cadascú de nosaltres.

A l’hora de dinar, ens hem assegut en tres grups. Quan hem acabat, per recollir les taules, hem fet un joc separant els envasos buits i els aliments sobrants en els diferents contenidors. Per últim, a l’hora de marxar, ens han regalat una motxilla amb una llibreta d’activitats.

Ens ha encantat la sortida!!!

Si voleu descarregar les fotos cliqueu al següent enllaç:

1. María

Es interesante que los chic@s visiten un lugar como Mercabarna. Así pueden hacerse una idea de cómo llegan los alimentos a los supermercados de las ciudades. Y encima, han vuelto con una bolsa de patatas.
    A mi hijo le ha gustado mucho la salida.
    Gracias,