CM I CS A MONTJUIC PER CELEBRAR LA CASTANYADA

Per celebrar la castanyada, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van anar a visitar la muntanya de Montjuic.

Després d’agafar el metro i el bus, vam arribar al castell de Montjuic on vam esmorzar i vam gaudir de les meravelloses vistes que ens va brindar i vam conèixer una mica de la seva història. Seguidament, vam baixar als jardins de Joan Brossa, però no abans sense tirar-nos pels divertits tobogans que trobem baixant la muntanya.

Als jardins de Joan Brossa vam dinar i vam estar una bona estona jugant, fent música amb els coixins dels peus, i pujant per les construccions i gronxadors que hi havia. Més tard vam anar als jardins Cinto Verdaguer i vam veure nenúfars, inclús alguns tenien la flor i eren preciosos.

Vam continuar caminant i vam descobrir l’anella olímpica, allà on es van celebrar els jocs olímpics, i l’estadi Lluis Companys, on ara juga el Barça. Per acabar la sortida, vam caminar fins a Plaça Espanya, passant per davant de llocs com El Poble Espanyol, i allà vam agafar el metro per tornar a l’escola.

Va ser un dia molt divertit i on vam conèixer una mica més Barcelona.

Accedeix a les imatges fent clic aquí.