CICLE SUPERIOR VISITA L’ESCOLA DE MAR I LA LLOTJA

El passat divendres 3 de novembre els alumnes de cicle superior van visitar l’Escola de Mar situada a la localitat de Sitges.

En ella van realitzar un taller recollint diferents espècies de restes d’animals a la platja per conèixer els ecosistemes que viuen per aquella zona. Després, al laboratori, van veure restes d’animals que els van sorprendre per les seves formes i mides. Alguns d’aquests animals eren meduses, taurons i nacres.

Seguidament, van anar a la llotja de Vilanova i la Geltrú, la tercera més important de Catalunya quant a varietat de pesca. Malauradament, no vam poder veure el procés de la llotja, ja que va fer molt mala mar i els mariners no van poder sortir a feinejar. Així i tot, vam poder veure les diferents formes i maneres de pescar que fan servir els mariners.

Va ser una sortida molt engrescadora i vam aprendre moltes coses.

Aquí podeu clicar per veure les fotografies.