6è Taller Pràctica de Doblatge

El passat dijous 13 de maig, celebrant la Setmana Cultural, en aquest cas del cine, la classe de sisè va poder gaudir d’un taller centrat en conèixer el món del doblatge al cinema.

Vam poder comptar amb un cap d’activitat conegut tant al doblatge valencià com espanyol, el Francesc Fenollosa, conegut per haver doblat el Geni Tortuga de Bola de Drac per a la Radio Televisió Valenciana.

Amb aquest taller l’alumnat hi va poder doblar uns fragments de pel·lícula, documental i sèrie de dibuixos animats. Encara que l’activitat va dur un poc més d’una hora, se’ns va fer curta i volíem practicar encara més!

Al següent enllaç hi podeu veure les fotos i algun vídeo també!!