6è Economia circular

Aquest dijous 20 de maig, la classe de sisè ha realitzat a l’escola un taller realitzat pel Citilab. El taller s’anomenava PLASTICLAB i tractava sobre l’economia circular dels productes, especialment del plàstic.

Hem conegut les 7R perquè aquesta economia circular tingui lloc i poder reduir la contaminació. A més, s’ha realitzat una mena d’Escape Room per equips amb capses i candaus sempre fent ús dels coneixements adquirits. L’activitat ha acabat amb la creació d’una polsera per cada nen amb plàstics, la qual adquiria color si era tractada amb llum ultraviolada.

L’alumnat ha conegut noves ‘R’ i els diferents tipus de plàstics existents al mateix temps que gaudien amb una Escape Room.

En aquest enllaç hi podeu veure les fotos.