5è – Sortida taller de tennis i pàdel

Recentment, els nostres alumnes de cinquè van tenir l’oportunitat d’explorar nous horitzons a través d’un emocionant taller de pàdel i tennis.

Amb una actitud entusiasta i esportiva, els alumnes van participar activament en aquest taller. A través d’aquesta iniciativa, vam voler fomentar la importància de l’activitat física i els beneficis de mantenir-se actius. Tant el pàdel com el tennis ofereixen oportunitats per al desenvolupament d’habilitats motores, coordinació i treball en equip, a més de promoure uns hàbits de vida saludables.

L’experiència va ser més que una simple sessió esportiva; va ser una oportunitat per als nostres alumnes de connectar amb els altres, desenvolupar habilitats socials i descobrir passions noves. Amb la guia de professionals qualificats, els estudiants van aprendre les tècniques bàsiques d’aquests esport i van gaudir de cada moment en el camp de joc.

Podeu consultar les imatges clicant en el següent enllaç.