1r i 5è – Apadrinament lector

A l’Escola Montserrat, estem compromesos amb el desenvolupament integral dels nostres alumnes, i una de les formes més efectives de fomentar la passió per la lectura és a través de les sessions d’apadrinament lector. Aquesta iniciativa, que ha estat posada en pràctica amb èxit amb els alumnes de 1r i 5è, està demostrant ser una experiència enriquidora i estimulant per a tots els participants.

En una de les sessions, els alumnes de 1r van tenir una experiència única amb la visita de l’autor reconegut en literatura infantil, en Ricardo Alcàntara. Aquesta ocasió especial va ser marcada per l’entrega personal de llibres als nens de primer, creant una connexió significativa entre l’autor i els joves lectors.

Les sessions d’apadrinament lector es realitzen una vegada cada mes i ofereixen als alumnes de diferents nivells l’ oportunitat de compartir llibres, idees i perspectives. Els estudiants de 5è, en el paper d’apadrinadors, fan de guies diligents en aquest viatge literari, incentivant els més petits a descobrir les meravelles de la lectura. Aquesta interacció entre els diferents nivells educatius crea un ambient d’aprenentatge cooperatiu i fomenta una comunitat escolar més cohesionada.

Podeu consultar les imatges clicant en el següent enllaç.