4t Ràdio Cornellà

El dijous de la passada setmana l’alumnat de 4t va visitar les instal·lacions de Ràdio Cornellà per conèixer de ben a prop com és el mitjà de comunicació local. Es tracta d’una de les primeres preses de contacte del grup-classe amb el mitjà i forma part del programa “Viure la Ràdio” impulsat per l’Ajuntament i Ràdio Cornellà. Aquesta visita, dividida en dues parts, consta d’una primera visita per part del grup als estudis de l’emissora i, en segon lloc, d’un retorn a les instal·lacions per a l’enregistrament d’un programa.
Tot plegat es troba englobat dins l’Espai de Ràdio de l’escola, en el que l’alumnat trasllada l’elaboració de textos al format radiofònic, desenvolupant-ne també la seva vessant oral al mateix temps que es fa un treball en Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
Accedeix a les imatges fent clic aquí.