4t Espai de cuina

Per a preparar l’arribada de la tardor i una de les seves celebracions més importants, l’alumnat de 4t ha fet mans i mànigues per a preparar a l’Espai de cuina galetes d’allò més bones!

Dins del projecte “Farines del món” l’alumnat pot conèixer de ben a prop els diferents processos que es donen en la matèria (especialment la fermentació), vinculant-ho d’aquesta manera el treball manipulatiu amb el text instructiu i el projecte de “Matèria i energia” que es desenvolupa al llarg d’aquest primer trimestre.

Bon profit!

Accedeix a les imatges fent clic aquí.