Comença l’escola

El curs 2021 – 2022 arrenca aquest dilluns 13 de setembre. Des de l’escola ens han comunicat el Pla d’organització del curs, que podeu consultar aquí.

També haureu rebut un correu del/la tutor/a dels vostres fill/es on s’indica el material que han de portar, l’hora d’entrada i la porta per on han d’accedir al centre. Si no l’heu rebut, poseu-vos en contacte amb l’escola.

Al web de l’escola hi ha més informació sobre l’equip del curs 2021 – 2022. La podeu consultar aquí.

Horari del despatx

Us comuniquem que la setmana del 13 al 17 de setembre, de forma excepcional, l’horari del despatx de l’AMPA serà de dilluns a dijous, de 15 a 17h, sempre amb cita prèvia. Us podeu posar en contacte a través del correu ampa@escolamasiperera.cat.

La quota de l’AMPA, al dia

Recordeu que és imprescindible fer el pagament de la quota de l’AMPA (40€ per família) per poder accedir al programa de reutilització de llibres, amb el qual cada alumne/a estalvia uns 700€ en tota l’etapa escolar.

El pagament de la quota també dóna dret a la participació a activitats extraescolars, acollides, biblioteca, xerrades, carnet, etc.

Si necessiteu més informació o si teniu qualsevol dubte escriviu-nos a ampa@escolamasiperera.cat.