ELS NOSTRES GEGANTS I CAPGROSSOS

ELS NOSTRES GEGANTS

En Jan Perera i la Jana Masi són els gegants de l’escola.

Al Jan Perera el van batejar l’any 1990! Ja fa molts anys que viu a l’escola.  El 2008 es va enamorar de la Jana Masi … i ara els tenim tots dos vivint a l’escola!!El primer dia de curs ens vénen a rebre.

A vegades ens envien missatges demanant-nos que procurem no fer residus o que no malgastem l’aigua… Si fem una exposició surten a visitar-la… I ens acompanyen a la majoria de festes i dies especials que celebrem: Sant Jordi, a les Jornades Literàries,…

I a final de curs sempre vénen a ballar amb tots nosaltres i a dir un fort adéu als nens i nenes que ja acaben l’escola.

Voleu conèixer la Llegenda del Jan Perera?

ELS NOSTRES CAPGROSSOS

*El Bombeta Energètic és qui ens ajuda a aprendre consciència i a conservar el medi ambient. Ens visita a les classes, a les Jornades verdes, algun dia ve a escoltar el Masinotícies amb nosaltres…ens agrada molt compartir moments amb ell!

*La Cantània: sempre canta i balla durant la Diada de Santa Cecília, el primer dia d’escola…i ens fa viure i gaudir de la música!