HISTÒRIA

Hem vist reconeguts alguns dels esforços que s’han fet al llarg de la nostra història:

– Biblioteca:

La biblioteca es va posar en funcionament el primer curs, el 80-81. El 2007/2008 vam entrar dins la xarxa de Biblioteques Puntedu del Departament d’Educació. El curs 2021/2022 ens han atorgat el Premi Nacional de Bones Pràctiques del Ministeri d’Educació i Formació professional i, el mateix any, hem entrat a formar part d’un Projecte Erasmus+.  Al llarg d’aquests darrers anys hem obtingut nombrosos segells per part del Programa de Biblioteca Escolar PuntEdu que fan referència a les bones pràctiques educatives que es desenvolupen a l’escola en relació a la Biblioteca Escolar.

Escola Promotora de la Salut a l’Alt Penedès (EPSAP):

El curs 2015/2016 es va crear el projecte EPSAP del qual en formem part des del seu inici com a escola pilot i formant part de l’equip promotor d’aquest projecte. El curs 2018/2019 l’Ajuntament de Vilafranca ens va atorgar el  premi a la millor iniciativa en l’àmbit de l’activitat física i l’esport. El 2019/2020 vam rebre el reconeixement de pràctiques educatives de referència d’innovació pedagògica per part del Departament d’Educació.

– Escola Verda:

A la tardor del 06 se’ns va atorgar el distintiu d’Escola Verda, després d’uns cursos de treballar per l’educació mediambiental, amb el compromís de seguir avançant en aquesta línia. Des d’aleshores no hem parat de treballar en aquesta línia.

-Anglès:

El  curs 2010-2011 s’inicia un projecte d’innovació, un PELE, que ha estat un projecte per impulsar la llengua anglesa.

– Premi Baldiri Reixac:

En la convocatòria del 03/04 l’escola és guardonada amb el premi Baldiri Reixac en reconeixement a la catalanitat educativa i el curs 07/08 també vam obtenir aquest premi.