Menjador escolar

El menjador  forma part l’educació dels alumnes de l’escola, és un servei complementari amb caràcter social i educatiu.

Tenim cuina pròpia, i un equip de monitors i monitores que treballen cada dia per oferir un espai educatiu complementari a les hores de docència.

Es treballa perquè els i les alumnes adquireixin unes normes específiques de comportament, uns bons hàbits d’alimentació i higiene i hàbits respectuosos amb el medi ambient.

Es regeix pels mateixos criteris pedagògics que la resta de l’escola, contemplats en el Projecte Educatiu i a la vegada per les Normes.

Es fa seus els valors i principis de l’escola, de manera que esdevé promotor dels objectius d’Escola Verda des de diferents vessants: promociona l’alimentació ecològica, els bons hàbits alimentaris i els bons hàbits de respecte al mediambient.

El servei de menjdor de l’escola depèn del Consell Escolar i el gestiona per encàrrec d’aquest l’AMPA, que a la vegada contracta una empresa.
La comissió de menjador formada per: un/a representant de l’AMPA, un/a representant de l’empresa contractada, el coordinador/a de menjador i la presidenta del Consell Escolar es reuneixen periòdicament i vetllen el bon funcionament.

Per més informació cliqueu l’enllaç següent:

El menú del mes

JORNADES GASTRONÒMIQUES: