Pla d’Organització curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,

En aquest apartat trobareu:

*  El Pla d’Organització d’aquest curs 2021-2022. Us demanem que en feu una lectura acurada ja que conté informació del vostre interès. En cas que tingueu dubtes; us podeu posar en contacte amb nosaltres a través d’aquest correu electrònic: (comunicatsfamilies@escolamasiperera.cat).

* Us hem preparat una infografia ressaltant els aspectes més importants del Pla d’Organització d’aquest curs 2021-2022.

* El dijous 9 de setembre rebreu un correu electrònic del tutor/a del vostre fill/a i sabreu a quin grup/classe pertany.

*Per organització familiar o laboral, l’AMPA organitza el servei de l’acollida de matí a partir de les 7.45h o l’acollida de tarda fins les 18h (recordeu que heu rebut un correu electrònic que conté la fitxa d’inscripció i el cost del servei)

*Si alguna família té dificultats organitzatives justificades per la diferència de 10 minuts en les entrades o sortides dels diferents grups i necessita el servei d’acollida intern de centre, cal que respongueu aquest formulari abans del dijous 10 de setembre.

Recordeu que el curs el comencem el dilluns 13 de setembre!

Tota la comunitat educativa hem treballat molt a l’hora de prendre aquestes decisions, estudiant les diferents possibilitats i escollint la que pensem que pot ser més favorable tenint en compte tant els aspectes pedagògics com els sanitaris.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració!