Benvolgudes famílies,

El divendres 18 d’octubre hi ha convocada una VAGA GENERAL. Per tant us comuniquem que, en ús dels drets com a treballadors i treballadores, a la nostra escola hi haurà un seguiment important de la vaga general que impedirà dur a terme l’activitat lectiva amb normalitat, però es garantiran els serveis mínims establerts en horari lectiu.

Pel que fa a les activitats gestionades per l’AMPA es garantiran serveis mínims a l’acollida matinal i al menjador, però no es poden oferir l’acollida de tarda i les activitats extraescolars.

Atentament,

Escola Mas i Perera, 16 d’octubre de 2019

Dilluns 7 d’octubre: Dia Mundial d’anar a peu a l’escola!

El dilluns dia 7 d’octubre es celebra el Dia Mundial d’Anar a Peu a l’escola (#WalkToSchoolDay  #AnarAPeuEscola) que persegueix incentivar que els infants i joves puguin arribar a l’escola d’una manera segura i sostenible i disminuir l’ús del vehicle privat. D’aquesta manera també s’augmenta l’activitat física i es contribueix a… Llegeix més»

Setmana de l’emergència climàtica

Sabíeu que és la setmana de l’emergència climàtica? SOM ESCOLA VERDA i avui, divendres 27 de setembre, us volem recordar que no tenim Planeta B !!!
És per aquest motiu que el bombeta ha sortit, a les 09h i a l’hora del pati, a anunciar… Llegeix més»