Proposta d’activitats extraescolars del curs 2021 – 2022

La comissió d’extraescolars ha preparat un programa variat perquè els vostres fills i filles puguin participar a activitats beneficioses pel seu desenvolupament, a més de passar-s’ho d’allò més bé.

Funcionament

Totes les activitats tenen lloc de 17 a 18h. Els nens i nenes que es queden a extraescolars han de portar berenar. Quan surten de classe (en qualsevol dels horaris: 16.30 o 16.40h), berenen amb un/a monitor/a i després comencen la seva activitat. De manera que el dia que tenen activitat extraescolar els podeu anar a recollir directament a les 18h. Les activitats començaran el dilluns 4 d’octubre.

Consideracions a tenir en compte

• Totes les activitats tenen un mínim i un màxim d’inscrits; per això serà molt important l’ordre d’inscripció.
  • L’AMPA es reserva el dret de modificar horaris, dies i espais, així com de no tirar endavant l’activitat per manca d’inscrits.
  • Les activitats començaran a l’octubre i s’acabaran entre finals de maig i juny.
  • Les famílies que no siguin sòcies de l’AMPA no es poden inscriure a les activitats.

En cas de malaltia o quarantena per Covid-19

• Per norma general, si un infant té una malaltia de curta durada, cal seguir pagant l’activitat extraescolar. Si és de llarga durada, el nen o nena es pot donar de baixa.
  • Si hi ha un cas de Covid-19, el més probable és que calgui aïllar tot el grup. En aquest supòsit, l’activitat se suspendria durant el període de confinament i no es cobraria. Els pagaments es regularitzarien un cop es reemprengués l’activitat.

Com fer les inscripcions

Les inscripcions es poden fer del 13 al 24 de setembre omplint els formularis d’inscripció de les activitats triades. Les inscripcions s’han de fer a través de formulari on-line o correu electrònic (adjuntant full d’inscripció omplert escanejat).

Si teniu problemes per fer la inscripció o per imprimir els formularis poseu-vos en contacte aquesta setmana amb l’AMPA trucant per telèfon al 93 892 23 96 en l’horari del despatx (del 13 al 16 de setembre, de 15 a 17h | del 20 al 23 de setembre, dilluns i dimecres de 9 a 11h i dimarts i dijous de 15 a 17h) o per correu electrònic a ampa@escolamasiperera.cat.

PROPOSTA D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2021 – 2022

P3 a P5 Anglès 28,50€ Lingo Món
1r i 2n Anglès 28,50€ Lingo Món
vilafranca@lingomon.com

(*) Les activitats extraescolars esportives següents: Multiesports, Iniciació a la rítmica, Patinatge, Dance i Taekwondo requereixen d’assegurança d’accident obligatòria.

(**) En el cas de Futbol i Bàsquet, aquest curs el preu inclou l’assegurança d’accident obligatòria, a més de la participació al JESPE en torneig de tardor i primavera.

Assegurança d’accident obligatòria en les activitats extraescolars esportives

Els alumnes inscrits a activitats extraescolars esportives han de disposar d’una assegurança d’accidents obligatòria i personal segons la normativa vigent (*).

L’AMPA contractarà l’assegurança amb l’AFFAC, previ pagament de 4,10€ per transferència al compte de l’AMPA. Si necessiteu més informació escriviu-nos a ampa@escolamasiperera.cat.

(*) Es modifica l’apartat 1 de l’article 7 del Decret 337/200, de 24 d’octubre, de regulació de les activitats en el temps lliure en les quals participen menors de 18 anys el qual queda redactat de la manera següent: 7.1 “Per poder realitzar qualsevol d’aquestes activitats, l’entitat promotora haurà de contractar una cobertura d’accidents”.