Taller d’educació viària

Com cada curs escolar, el Consell Comarcal de la Conca de Barberà, promou un programa d’educació viària per als escolars de la comarca. Enguany les activitats comencen el mes d’octubre .
Dins d’aquest programa s’ofereixen activitats com el parc infantil de trànsit perquè els alumnes de primària coneguin i respectin la senyalització viària amb unes sessions pràctiques i també teòriques. Està previst que hi participin nens i nenes de primària de les escoles de la comarca.

El 4 i 5 d’octubre els nostres alumnes d’educació primària van realitzar el taller d’educació viària a càrrec del Servei Català de Trànsit, a la pista del Casal.

Alumnes de cinquè realitzant el taller.

Aquest taller pretén crear hàbits i actituds de comportament i consciència cívica a l’alumnat per millorar els desplaçaments a la via pública i alhora contribuir a l’aprenentatge bàsic de normes i regles de circulació.