SEGONA JORNADA D’ESCACS COMARCAL A L’ESCOLA

El divendres dia 11 de febrer a partir de les 17h es van aplegar a l´Escola Martí Poch uns quaranta infants disposats a passar una bona estona jugant a escacs. La trobada, organitzada pel Consell Esportiu de la Conca de Barberà i la Secció esportiva de l´Escola Martí Poch, és una de les tres que estan previstes per aquest curs escolar.

Hi van participar alumnes de primària de l´Escola Les Muralles de Montblanc, de l´Escola Salvador Ninot de Sarral i de l´Escola Martí Poch de l´Espluga.

Els alumnes, agrupats per edats, van realitzar tres rondes de partides tot posant a prova la seva concentració, el domini de les regles del joc i també la seva astúcia i esportivitat. Van poder conèixer d´altres nens i nenes que, com a ells, els agrada proposar-se el repte de pensar i competir i alhora divertir-se.

La trobada va comptar amb la col·laboració de dos exalumnes de l´escola i membres del Club d´Escacs de l´Espluga, el Nil Ferrete i la Jana Sánchez, que solucionaven dubtes als jugadors i certificaven els resultats de les partides.

Per acabar, coca i xocolata per a tots els participants i ganes de retrobar-nos en la propera trobada.