Exhibició de tennis taula

Dilluns 18 de setembre al matí vam comptar amb la visita del Pep Francesc i el Jose Luis Andrade, entrenadors de tennis taula del Club TT de Borges Blanques.

Des de primer fins a sisè de primària vam anar passant pel segon pis a on hi havia els dos entrenadors que ens feien una demostració de com es juga a tennis taula.

Primer de tot van explicar-nos quatre normes bàsiques del tennis taula i posteriorment va començar l’exhibició: amb dues pilotes alhora, amb tres, jugant sense mans, jugant asseguts, tornant les boles des de molt lluny,…

Quan van acabar l’exhibició en Jose Luis, que apart d’entrenador també és jugador, es va atrevir amb alumnes i mestres de primària a fer-los un servei a cadascú i ben pocs van ser els que van tocar alguna bola. Amb el grup de cicle superior a més a més vam poder gaudir d’un mini partit entre els dos entrenadors prou espectacular que va aixecar els aplaudiments de tot l’alumnat.

Per acabar, ens van recordar que el Pep Francesc ve a l’escola a fer una activitat extraescolar de tennis taula i qui vulgui s’hi pot apuntar a través de l’AMPA.