Comencem el curs 2017-2018

Alegria, abraçades, rialles, petons, nervis, horaris, … i algun plor. Han estat les emocions que avui han viscut els nostres alumnes.
Ara sí que podem dir que el nou curs 2017-2018 ha començat ple de reptes, compromisos i oportunitats per a tothom!

Alguns dels projectes que iniciarà l’escola aquest mesos és la participació en un Erasmus+ 2018 vinculat amb la pràctica dels escacs. D’aquesta manera, l’Escola Martí Poch s’agermanarà amb altres escoles europees.

Continuarem desenvolupant el Pla Integral en Llengües estrangeres (PILE) realcionat amb les àrees de medi natural i social pels alumnes de primària i amb la psicomotricitat pels alumnes d’infantil.

També destaca el repte científic-tècnic que es plantejarà amb el projecte de l’hort que va començar l’any passat. A partir d’ara, serà un lloc de treball del dia a dia en què els alumnes podran explorar i treure hipòtesis. I alhora vincular l’àrea de medi amb l’àrea de visual i plàstica.

I com no, les reformes que es realitzaran al pati del centre.

Bon curs 2017-2018 a tothom!