LECTURA EN VEU ALTA

📚1 de febrer de 2023.  Feliç Dia Mundial de la Lectura en Veu Alta!

Per a celebrar-ho, diversos alumnes han volgut llegir un fragment del llibre d’en Josep Vallverdú, El vuitè nan.

Els alumnes de cicle superior estan llegint el llibre El vuitè nan. Treball que forma part del projecte interdisciplinari d’aquest curs sobre de la figura de Josep Vallverdú, el padrí de la nostra biblioteca.

Sinopsis

Al bosc encantat hi apareix un nadó que els nans cuidaran amb cura i amor com si fos un dels seus…fins que creix una mica massa!

Al palau proper hi viu tancada en una torre una princesa fins que s’escapa amb l’ajuda d’aquests mateixos nans. S’arribaran a trobar mai la princesa i el nan que no era un nan i que ha marxat per convertir-se en cavaller? Quantes aventures haurà de viure fins tornar a casa i descobrir que l’amor és l’aventura més gran de totes?