DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO

El dia 13 de febrer es celebra el dia mundial de la ràdio.

Des de l’escola Martí Poch considerem el taller de ràdio com un espai d’aprenentatge interdisciplinari configurat per grups d’infants d’edats i nivells diferents. Fer ràdio potencia la iniciativa dels alumnes, les noves idees, la participació, la bona entesa del grup i el treball en equip. També compta poder dur les idees a pràctica, l’emprenedoria, l’argumentació i la presa de decisions.

Naturalment potenciem la lectura, l’expressió escrita i oral que són elements bàsics per la configuració del resultat final. Ens agrada que l’alumnat gaudeixi de la ràdio en directe o en diferit.

Una representació dels alumnes més grans de l’escola han visitat les instal·lacions de l’ Espluga FM Ràdio. Han parlat sobre la importància de la ràdio, per què els agrada fer ràdio escolar, quins programes radiofònics escolten … També han explicat el projecte “Les eines” que vam presentar el vuit de febrer al Museu de la Vida Rural.

Aquí els podreu escoltar! Cliqueu sobre la imatge.

Visca la ràdio escolar!