CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA EN VEU ALTA

Divendres 16 de març els alumnes d’educació primària van gaudir de les lectures en veu alta dels seus companys i companyes. També ens va acompanyar la Rosa Mateu que els va poder assessorar i resoldre dubtes i temors.

Després d’escoltar les lectures que els alumnes s’havien preparat, de parlar-ne molt, ja que tots ells ho havien fet molt bé, i veure les puntuacions aconseguides, s’ha decidit quines alumnes seran les representants de l’escola al XIV CERTAMEN LVA que es realitzarà el mes d’abril a Reus.

La finalista de 4t ha estat la BRUNA RIBÉ FONOLL i la suplent  AWEN DE CACQUERAY. Moltes felicitats i a preparar-se molt bé les lectures. Sereu unes representants excepcionals!