27è CONCURS DE DIBUIX DE LA FIRA

Diumenge 12 de març va tenir lloc el lliurament dels premis del 27è Concurs de Dibuix de la Fira, organitzat pel Casal de l’Espluga.

Dibuixos de paradetes, d’atraccions i de foc, dibuixos realistes o més imaginatius i simbòlics; dibuixos amb perspectiva, amb moviment, amb ombres, amb paraules; dibuixos que expressen com veuen i viuen els infants la Fira del nostre poble.

Els alumnes premiats han estat:

– Categoria A, nascuts 2011: Biel Cos Escuder i Paula Silvero Fuentes.

– Categoria B, nascuts 2012: Sofia Kyivska, Clàudia Poca Pifarré i Irati Gili Pinto.

– Categoria C, nascuts 2013: Carlota Marsal Rosa, Cèlia Griñó Prats i Clàudia Vives Vielba

– Categoria E, nascuts 2015: Roger Carayol Pere i Guifré Òdena Vernet.

– Categoria F, nascuts 2016: Pol Sanahuja Rosell, Irene López Martínez i Bruno Tarès Díaz.

També cal destacar que el dibuix del Guifré Òdena Vernet ha estat l’escollit per a il·lustrar la contraportada de la revista local El Francolí.

Entrega de premis:

Enhorabona artistes!!!