LES FAMÍLIES EXPLIQUEN CONTES

El Santi i la Rut són el pare i la mare de l’Elsa. Han vingut a l’escola a explicar el conte “La Mariona i la capseta màgica” de Laia Pastor i Jordi Pinyol amb il·lustracions de Joan Turu. És la història de la Mariona que va néixer abans d’hora, igual que la seva filla Elsa. Justament amb una capseta màgica de joguina i l’àlbum de fotos de la seva vida hem conegut una mica més com van ser els seus primers mesos de vida. 🤎 Gràcies família per compartir la vostra història amb els més petits de l’escola.

L’Anna, la Patrícia i la Tere han vingut a explicar uns contes fantàstics: “Cadascú és com és”, “ Els homes plorem”, “Que venen els pirates” i “A vegades la mare té el cap ple de trons

Famílies, gràcies per compartir una estona de lectura amb els petits!