LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Els alumnes de 6è es converteixen en castanyers per un dia.

El dia 29 d’octubre, a l’escola Martí Poch es va celebrar la castanyada.

A la tarda, els alumnes de 6è es van convertir en castanyeres i castanyers i van anar a visitar tots els grups classe de l’escola.

Els alumnes d’educació infantil van anar al porxo de l’entrada de l’escola i els de primària es van quedar cada grup a la seva aula. Allí van rebre els castanyers, els quals els van fer passar una bona tarda fent diversos jocs. També els van entretenir amb endevinalles, acudits i cançons.

Per acabar, es van repartir uns regalets per a cada alumne i castanyes ben torrades.

D’altra banda, durant els dies previs i posteriors a la castanyada, és costum a l’escola Martí Poch fer activitats de cultura popular.

Aquest curs, els alumnes ballaran sardanes al pati i coneixeran els Diables de l’Espluga, els quals faran una exhibició i un taller.

Alumnes de 6è