ELS PARES PARTICIPEN EN ACTIVITATS A L’ESCOLA

Els alumnes de P-5 hem pogut gaudir d’una tarda especial. L’Anna i la Carme, mares de l’Elna i la Clàudia, ens han pogut acompanyar i ens han explicat dues històries fantàstiques.

Un conte es deia “La granota Tiddalick“, i tracta d’una granota molt assedegada i que va deixar el país amb una bona sequera. La història acaba amb pessigolles i un bon somriure que és un bon remei per moltes situacions.

L’altra història també ens ha fascinat. Es diu “Aprenent a volar” i és de l’espluguina Noe Gaya. Tracta d’un papallona que no pot volar i demana l’ajuda a altres papallones perquè li portin unes pols màgiques que li permetran tornar a enlairar-se. Un conte de superació que ens ha agradat moltíssim.

Tot acompanyat amb un bon berenar i unes precioses ales.

Gràcies famílies per la vostra participació!