CADA PAS COMPTA, DMAF 2021

Repte escolar ‘La volta més original al pati’

Tot l’alumnat de l’escola hi ha participat realitzant circuits diferents i divertits a les classes de psicomotricitat i educació física. S’ho han passat molt bé!

Catalunya escalfa motors un any més per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF), que té lloc el proper 6 d’abril amb l’objectiu de promoure l’activitat física i reduir el sedentarisme com a elements fonamentals de salut i benestar.

El Dia Mundial de l’Activitat Física és una de les eines amb què cada any fem realitat el nostre compromís per promoure hàbits de vida activa, tant per a infants i adolescents com per a persones adultes i gent gran.

En aquest darrer any, els nostres hàbits de feina i oci han hagut de canviar, però no per això han de convertir-se en hàbits sedentaris.

El lema d’aquesta edició és “Cada pas compta” i animem la ciutadania a fer-lo extensiu i dur a terme accions individuals -o en grup bombolla- en el marc del DMAF durant 4 setmanes (del 6 d’abril al 4 de maig).