3r Cros escolar a Sta Coloma de Queralt

El diumenge 26 de gener es va celebrar el 3r cros a Santa Coloma de Queralt.

Uns quants atletes es van envalentir, tot i el fred, a gaudir d’un dia molt ben organitzat i d’un circuit planer, però llarg.

En finalitzar, tots els 110 esportistes van rebre una medalla i un bon esmorzar.

Tots els esportistes representants de la nostra escola Martí Poch es van classificar, obtenint així una copa:

–          3a posició de la categoria benjamí masculí: Roger Bel

–          2ona i 3a posició de la categoria benjamí femení: Júlia Saumell i Lua Altarriba, respectivament.

–          1a i 2ona posició de la categoria dels babies: Laia Saumell i Júlia Vidal, respectivament.

Enhorabona corredors i corredores!!!

Agrair l’organització a l’Ampa Cor de Roure, Ajuntament de Santa Coloma de Queralt, Europastry i el Consell Català de l’Esport per la seva col·laboració.