TROBA L’OBJECTE! AL MUSEU DE LA VIDA RURAL

El dimecres 26 de febrer, els alumnes de Cicle Superior van organitzar una gimcana sobre espais i objectes antics del Museu de la Vida Rural.

Totes les classes de l’escola Martí Poch van anar al museu a fer la gimcana i també ens van acompanyar familiars i tots els mestres. A l’arribar, la Roser i el Ramon del Museu, van donar la benvinguda als pares, alumnes i mestres.

Seguidament els alumnes de Cicle Superior es van distribuir en vuit grups i cada grup estava en un espai perquè així els nens podien començar la seva gimcana; quan tots els grups estaven preparats, els alumnes van començar la gimcana que havien estat assajant des de feia dies amb tota la il·lusió a l’hora de tallers.

Al llarg del recorregut es podia visitar la sala dels carros, passant pel procés de verema i continuant per la manera de viure i les feines del camp; també es podia observar la sèquia de l’hort i la sala de modernització del camp. En totes les proves els alumnes, mestres i familiars van poder descobrir i endevinar quines eines i espais s’amagaven darrere les pistes que els alumnes de Cicle Superior anomenaven. Finalment ens vam fer una foto de família amb tota l’escola i membres del Museu. Va ser una jornada molt bonica ja que per uns moments ens vam sentir uns autèntics guies del Museu.

Val a dir que aquests espais i/o objectes quedaran georeferenciats a l’aplicació MHM (Mobile History Maps) en català, castellà i anglès.

Des de l’escola Martí Poch volem donar les gràcies tant al Museu de la Vida Rural com a les famílies que ens van acompanyar. Moltes gràcies a tots!!! Esperem repetir experiència ben aviat.

Arianny Orozco i Salma Doubi, alumnes de 6è de l’escola Martí Poch