Sr RAÜL SAPERAS

El Sr. Raül Saperas va ser mestre de la nostra escola i a més la va dirigir des del 1977 fins el 1998. Podem dir que la seva vida laboral al servei de la docència la va dedicar majoritàriament als infants de l’escola pública de l’Espluga de Francolí.

D’ell tindrem el record de ser un mestre responsable i vocacional, que va viure amb il·lusió i passió al servei del món de l’educació. Que sempre estava disposat a donar un cop de mà o a explicar-te alguna anècdota.

Avui ens deixa, però la seva memòria perdurarà entre les parets de la nostra escola.

DEP mestre Raül!

1. Jordi Gil Cots

D.E.P. Seria molt bonic un petit homenatge forma placa o……el Sr Raul i la seva esposa Sra Carme van cuidar-nos a molts de nosaltres impulsant sobre tot l’educació i els valors. Sempre els he tingut un apreci especial! Gent com ells costa trobar-ne!

2. Raquel

Gran mestre i, sobretot, gran persona q trobaves al carrer i et feia riure amb alguna anècdota q vam viure a l’escola…..Impossible no pensar q avui és un dia trist per aquells que vam poder gaudir de la seva vocació a l escola. D.E.P senyor Raúl.

3. Francesc Javier Just Vernet

Sempre tindre un molt bon record del mestre Raul Saperas, vaig apendre molt d’ell,van ser nou anys molt feliços i va ser el primer tambe un excelent director on va impulsar moltes refoemes i ampliaments al col.legi Santa Maria de Poblet i posteriorment Martí Poch.Descansi en pau Mestre Raul.

4. Cristina Casanovas

Els seus valors han estat la base de molts i moltes de nosaltres, el respecte que utilitzava sense autoritarisme ens va permetre créixer en un entorn educatiu inclusiu. Mediador i conciliador des d’una visió proteccionista amb la nostra infància. Ell i la Sra. Carmen han estat uns referents positius en les nostres educacions. Una càlida abraçada Sr. Raúl!!

5. Marcos Moya

Moltes Gràcies Sr. Raúl, gràcies perque era una persona justa, mediadora, respectable i respectada per tots els alumnes i pares sense autoritarisme, ell era el SR. RAÚL, amb majúscules.
    Igual reia amb tu que et donava un consell, o et donava una lliçó per apendre el que habies fet malament i el que estava bé. GRÀCIES.
    E.P.D. SR. MESTRE RAÚL