SPLUG-MOTS

Aquest segon trimestre els alumnes de sisè han estat els encarregats de difondre paraules espluguines del llibre El penyic al perxe mitjançant el joc SPLUG-MOTS.

Cada dia els alumnes del centre es trobaven un mot dins d’un gran mural situat a l’entrada de l’escola. Havien d’investigar quin significat tenia a partir de quatre possibles respostes. Tot un repte anar posant els gomets a la possible resposta que la classe creia que era la correcta. L’endemà la paraula apareixia amb una il·lustració que reflectia quina era la resposta encertada, a més el programa de ràdio escolar Martí Poch en directe, també oferia la solució a tota la comunitat.

Mica en mica els alumnes del centre han anat coneixent i aprenent el vocabulari espluguí, però aquí no acaba la tasca!

Els alumnes més grans de l’escola també han creat microrelats, petites històries que contenen aquests mots. Per a il·lustrar-les han utilitzat una eina 2.0 anomenada Storybird.

Si desitgeu veure i llegir aquests relats aquí us els deixem: