SORTIDA DE TARDOR: ANEM A LA COVA

Els nens i nenes de 1r i 2n de l´Escola Martí Poch vam anar a la Cova de l´Espluga el dijous 25 d´octubre. Vam fer dos grups, uns eren les Formes i els altres els Colors.

Primer els Colors vam visitar la Cova de la Font Major i les Formes la Cova del Castell. A la Cova subterrània vam veure com vivien els prehistòrics i també uns vídeos molt interessants. A la Cova del Castell vam aprendre què feien aquests prehistòrics: l´homo habilis, l´homo erectus i l´homo sapiens. També vam fer una cabana i vam pintar amb pintura feta amb ous i terra de colors en una lloseta, com una pintura rupestre.

A la tarda els nens de segon vam anar al pàrquing del pavelló del Casal i vam mirar molt i molt bé els castanyers d´índies i en vam dibuixar un i ens van sortir molt bonics. I els nens de primer van anar al parc de la Plaça de Sant Isidre i també van observar i dibuixar un arbre, la morera.  I després ja vam tornar cap a l´escola.

ALUMNES DE 2n.