SENYORETA GUIU

La Maria Josepa Guiu va ser mestra de la nostra escola des del 1976 fins el 1990. Podem dir que la seva vida laboral al servei de la docència la va dedicar majoritàriament als infants de l’escola pública de Poblet i a partir del curs 1976-1977 a l’Espluga de Francolí.

D’ella tindrem el record de ser un mestra responsable i vocacional, que va viure amb il·lusió i passió al servei del món de l’educació. Que sempre estava disposada a donar un cop de mà o a explicar-te alguna anècdota.

Avui ens deixa, però la seva memòria perdurarà entre les parets de la nostra escola.

DEP, senyoreta Guiu!