SA MAJESTAT CARNESOLTES 2019

Divendres 1 de març a partir de dos quarts de quatre de la tarda, el Carnestoltes 2019 juntament amb la seva companya i comparsa, han visitat l’escola.

Els alumnes de sisè, el Miquel i la Berta, han estat els encarregats de donar-los la benvinguda i realitzar la presentació de l’acte. Després tot l’alumnat ha desfilat per davant d’ells per a ensenyar-los les disferesses que havien confeccionat aquests dies, totes elles relacionades amb la lletra e: emocions, eruga, escacs, enimga, energies renovables, escola i esports.

L’acte ha finalitzat amb balls i la visita de les famílies que ens han pogut acompanyar. Gresca i xerinola fins a les 17h.