PROGRAMA DE SALUT BUCODENTAL

El Departament de Salut, a través dels serveis d’odontologia dels centres d’atenció primària (CAP) i en coordinació amb les entitats locals, si escau, reprèn el Programa de salut bucodental a les escoles amb l’objectiu de promoure la salut bucodental en els infants.

Salut ho ha fet saber a les famílies a través d’una comunicació en què s’anuncia que properament es posaran en marxa les revisions odontològiques a les escoles, amb totes les mesures de seguretat que requereix la situació de pandèmia. Aquestes revisions comporten també l’entrega d’un informe individualitzat que indica, si és necessari, la conveniència d’assistir a l’odontòleg del CAP corresponent.

El Programa de salut bucodental a les escoles té l’objectiu de dur a terme la detecció precoç de la càries i reforçar l’orientació per prevenir-la en infants i famílies.