PLA D’OBERTURA DE CENTRE

El Pla d’Obertura de Centres Educatius en Fase 2 de desescalada, que és la primera que permet l’obertura de centres, incorpora les mesures que les autoritats sanitàries han establert, pel que fa a adequació d’espais, mesures de distanciament i higiene i vulnerabilitat d’alumnat i personal.

El Departament planteja, durant aquest període, un triple objectiu:

1. El suport lectiu i d’orientació, fent especial èmfasi en els finals d’etapa educativa (6è d’Ed Primària).
  2. L’acompanyament tutorial i emocional de l’alumnat.
  3. Atenció personalitzada a Ed Primària amb cita prèvia.
  4. L’atenció a la població escolar més vulnerable
  5. La conciliació en aquells casos on els pares hagin de realitzar treball presencial sense possibilitat de flexibilitzar o no es puguin acollir a altres mesures de conciliació de la vida laboral i familiar.

Adjuntem el Pla d’Obertura de centre de l’escola Martí Poch

PLA D’OBERTURA MARTI POCH -consell escolar