PARTICIPEM EN L’AGENDA RURAL DE CATALUNYA

Els nens i nenes tenim molt a dir en les polítiques de futur.

Per això, després d’haver treballat molt els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), els i les alumnes de cicle mitjà hem fet un recull de propostes i les hem enviat perquè formin part de l’Agenda Rural de Catalunya.

Les nostres propostes han estat tan variades com:

• Crear un sistema de retorn d’envasos de vidre i plàstic a les botigues com es feia antigament i tal com es fa ara en alguns països d’Europa.
  • Potenciar la venda de productes a granel a les botigues.
  • Crear zones lliures de cotxes al voltant de les escoles.
  • Mantenir els CAPs dels pobles oberts les 24 hores del dia.
  • Oferir habitatges buits a persones refugiades perquè puguin anar a viure als pobles i així ajudar a repoblar-los.
  • Fer la recollida selectiva porta a porta a tots els pobles de Catalunya.

I així més de vint propostes de tots els àmbits per tal d’aconseguir els ODS abans del 2030.

Perquè els nens, les nenes i el món rural volem participar en la construcció del nostre futur!