PADRINS DE LECTURA P-5 I QUART

La sessió de padrins de lectura entre l’alumnat de P-5 i 4t d’aquest mes de desembre ha estat especial.

Ens vam trobar un divendres a la tarda i vam gaudir d’un bon recital de poesies que s’ havien preparat els alumnes dels dos cursos. Van començar els alumnes de 4t amb un seguit de poemes com “Pessebre màgic”, “ Els torrons,Postal de Nadal….. i després els nens i nenes de P-5 ens fan oferir el bonic poema “Nadal blanc”.

Tots es van esforçar molt en donar l’entonació adequada, acompanyar les paraules amb els gestos i van estar tots molt atents.

La sessió es va acabar amb un fort aplaudiment i desitjant-nos un BON NADAL!