NADAL 2018: UN ARBRE ESPECIAL !!!

A l’Escola Martí Poch, com cada any, hem muntat el nostre arbre de nadal. Enguany l’hem situat a l’entrada de l’escola, a “la planta baixa.” Cada any el decorem de diferents maneres i aquest any hem pensat de decorar-lo amb CD’s que ja no s’utilitzen, és a dir els hem reutilitzat, ja que som escola verda.

Cada curs n’ha decorat tres com a ells els hi agradava més, tots els cursos, cicle inicial, mitjà i superior ho havien de decorar-ho amb materials reciclats i tècniques diferents, com per exemple: amb lletres de revistes que ja no fèiem servir formant paraules relacionades amb el Nadal: amor, pau, salut, amistat, etc; els nens d’infantil ho han fet amb trossos de pinyes, gomets, palla, han aprofitat elements de la natura. Tots els CD’s penjats a l’arbre han quedat molt bonics i ara tenim un arbre ben especial !!!

Al costat de l’arbre hem situat el nostre tió perquè així ens fan companyia en aquestes festes nadalenques. Bon Nadal a tothom !!!

Noa Amador, Nerea Expósito i Isona Òdena, alumnes de 6è.