L’HORT DE COLORS

Ja fa dos mesos que els alumnes de 6è estan regant l’hort amb colorant alimentari per saber si les hortalisses es tornen de dos colors: blau, els espinacs i vermell, les pastanagues.

Setmanalment els alumnes de S.E.P han baixat a regar-lo i a veure com evolucionava i observar si les hortalisses feien alguna reacció amb els colorants.

A hores d’ara, no ha passat res, encara que no sapiguem com estan les pastanagues perquè estan sota terra ni els espinacs; tot i això seguirem regant-lo fins que al començament d’abril les recol·lectem.

Després d’arrencar les pastanagues i recollir els espinacs per veure si han canviat el seu color pel colorant que vam posar, analitzarem què els hi ha passat i si s’han complert les nostres hipòtesis, també les tastarem per saber si són comestibles; finalment tots junts ho sortejarem, per menjar-nos-les i/o fer un vídeo amb que hem fet amb elles.

Liliana Riaño, Nicolás Robles i Marc amill. Alumnes de 6è.