LET’S CLEAN UP EUROPE!

Per segon any consecutiu la nostra escola se suma a l’acció conjunta dels centres educatius de la comarca per a participar a la campanya europea Let’s clean up!, que promou la conscienciació sobre la quantitat de residus que llencem de manera incontrolada a la natura. Per això l’activitat consisteix en recollir aquests residus abocats de manera incívica en marges de camins i rius.

La jornada de recollida tindrà lloc el divendres dia 6 de maig en horari lectiu de matí o tarda. Els llocs on anirem a recollir les deixalles que hi puguin haver seran:

Educació Infantil: escola i voltants, camp de futbol.

Cicle Inicial: el primer tram del camí de la Cometa, voltants del dipòsit de la Cometa i camí de darrere del carrer de les Escodines.

Cicle Mitjà: zona apadrinada del riu Francolí, des del naixement fins el pont.

Cicle Superior: zona barranc del Titllar, ja que aquest dia hi ha prevista la sortida al PNIN.

Es tindran present les normes de seguretat previstes pel Departament de Territori i Sostenibilitat. Tot l’alumnat disposarà de guants que ens facilita el Consell Comarcal de la Conca de Barberà,

però si ho considereu oportú en poden portar de casa.

Sabem que no és la nostra brossa, però que sí que és el nostre planeta. Gràcies per cuidar-lo!