LECTURA EN VEU ALTA

El divendres dia 29 de març, dues alumnes de sisè i dos alumnes de quart, vam anar als quarts de final del certamen de lectura en Veu Alta de Reus.

Vam marxar de bon matí amb un minibús; tot seguit vam arribar a Reus i vam haver de caminar una mica fins al lloc, el cercle de lectura de Reus. Primer havíem d’escoltar llegir els grumets vermells, que corresponien als alumnes de cicle mitjà, i després els grumets verds, que eren de cicle superior; dins de grumets vermells i grumets verds també van fer subgrups perquè sinó, hi havia molta gent a l’escenari.

Els de cicle mitjà van llegir un llibre anomenat «L’any del gat» i quan va arribar el torn dels grumets verds, els nens anaven pujant a l’escenari, agafaven un número a l’atzar que els indicava quina pàgina havien de llegir i s’ho anaven preparant, ja que hi havien 14 lectures del llibre «Un ós anomenat Paddington», que és un llibre que hem llegit a l’escola. Als de Cicle Superior ens va tocar la lectura 6; vam tenir sort perquè la nostra representant ho portava ben preparat. Al principi es veia que molts nens i nenes estaven nerviosos pel fet que no es volien equivocar, però a la sala que vam llegir hi havia poca gent i no era massa gran, per tant era acollidora.

Tot seguit, ens van deixar temps per esmorzar i perquè el jurat pogués decidir qui llegia millor per anar a semifinals a Tarragona. Al cap d’un quart d’hora vam tornar al centre de lectura a veure qui havia guanyat i malauradament no va guanyar ni un grup ni l’altre; malgrat això ha estat una experiència interessant i que ha valgut la pena participar-hi.

Després vam marxar fins al lloc on ens va deixar el minibús i tornar a l’Espluga amb la feina feta.

Salsabil El Ghazy i Leila Calbet, alumnes de sisè.