LA MÚSICA AMB ELS MÉS PETITS!

La música juga un paper fonamental en la formació integral de la persona i també per a l’ampliació de la seva percepció general, visual i auditiva, afavorint l’estat emocional, el desenvolupament físic i la capacitat creadora.

A l’educació infantil hem pogut escoltar cançons i sons de diversos instruments que toquen els nostres companys/es més grans de l’escola.

El clarinet amb la Cèlia

La Cèlia ens ha explicat que va a l’Escola de Música de l’Espluga a aprendre a tocar el clarinet

La gralla amb la Martina

La Martina ens ha explicat que toca la gralla amb la colla gegantera de l’Espluga.

Gràcies, artistes!