LA CAPSETA DE LA MEVA VIDA

Es tracta d’una capseta que viatja a les cases dels nens i nenes de 3 anys. Amb l’ajuda de les famílies els infants posen a dins cosetes que els hi agradin molt i que els facin contents: joguines, fotografíes, objectes, menjars, contes…

El dilluns el nen/a la porta a l’escola i ens explica tot allò que hi ha posat. Treballem l’expressió oral, les emocions, les vivències personals, les relacions entre infants i familia, aprenem a escoltar a l’altre, a compartir experiències, respectar el torn de paraula, i sobretot a aprendre dels companys.

Dins de la capseta, hi trobem una bosseta més petita on hi han de posar algún  objecte que no els hi agradi gens! Durant el cap de setmana, la familia s’enduu la capseta i la retorn el dilluns.

La setmana de la capseta del Gael, vam convidar a la seva mare a ballar sevillanes!

I seguirem amb més capsetes i sorpreses!